Een blauwtje gelopen - Pagina Annemiekie
Even een korte inleiding: Ik ben al op Quodari ermee begonnen om iets geks, leuks en iets moois te maken van mijn broerke. Maar hij neemt wraak daarop. En jullie zullen het 1 x per week gaan zien.Het gaat heten van mij: Creatief voor Broerke, Van hem gaat heten: Wraak van broerke. Onze namen zijn Annemiekie en Vin. #creatief voor broerke #eigenmaaksel #creatie

Goed gelukt annemie. Heel leuk gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenDankzei een nieuwe site.
VerwijderenGeweldig gemaakt Annemie, ik zie jou snel terug in de bioscoop film Harry Potter 2
BeantwoordenVerwijderenDan wens ik jou veel plezier toe Henk.
VerwijderenJe maakt echt veel leuke dingen.
BeantwoordenVerwijderenDank je wel Jannie.
VerwijderenDank je wel Jannie.
VerwijderenDat is een lieve heks hoor. Mooi gemaakt door de maker.
BeantwoordenVerwijderenVind ik ook André.
VerwijderenIk hoor je al 'Knibbel knabbel knuisje' zeggen. En ik zie je al voelen hoe dik de vingers van de opgesloten kindertjes geworden zijn. Een kleine waarschuwing dus (want je hebt je bril niet op): het zijn stokjes die ze uitsteken. En blijf ook uit de buurt van brandende ovens!
BeantwoordenVerwijderenZal ik doen, hahahahahaha
Verwijderen