Een blauwtje gelopen - Pagina Annemiekie
Even een korte inleiding: Ik ben al op Quodari ermee begonnen om iets geks, leuks en iets moois te maken van mijn broerke. Maar hij neemt wraak daarop. En jullie zullen het 1 x per week gaan zien.Het gaat heten van mij: Creatief voor Broerke, Van hem gaat heten: Wraak van broerke. Onze namen zijn Annemiekie en Vin. #creatief voor broerke #eigenmaaksel #creatie


Dit is een keer geen hond in de pot, maar pot in de hond. En geen kat in het bakkie, maar bakkie in de kat. Waarop waarschijnlijk volgt: kakkie in de kat.
BeantwoordenVerwijderenJa hahahahaha leuk antwoord.
Verwijderen